გაკვეთილის თემა
|
ტრანსპორტის სახეობა
|
სწავლების საფეხური
|
V კლასი
|
მოსწავლეთა პროფილი
|
18 მოსწავლე
|
დრო/ ხანგრძლივობა
|
45 წუთი
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
|
ტრანსპორტის ლექსიკის ცოდნა , ცხოვრებისეულ სიტუაციაში ნასწავლის გამოყენება.
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
|
ეს
გაკვეთილი დაეხმარება მოსწავლეებს ენის შესწავლაში, ახალი ცოდნის მიღებაში, მიიღებენ ინფორმაციას ტრანსპორტის შესახებ, ისწავლიან გრამატიკული კონსტრუქციები ზმნა არსებით
სახელებთან-летит в небе, плывёт в реке, едет- идёт
по дороге. გაამდიდრებს ლექსიკურ მარაგს.
უცხ.დ.I.3. მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი
ილუსტრირებული აღწერითი/ნარატიული ხასიათის ტექსტების გაგება.
უცხ.დ.I.4. მოსწავლეს შეუძლია შინაარსის გასაგებად სათანადო სტრატეგიების
გამოყენება.
უცხ.დ.I.6. მოსწავლეს
შეუძლია სიტყვების, წინადადებების გაშიფრება-წაკითხვა.
უცხ.დ.I.12. მოსწავლეს შეუძლია
სასწავლო საქმიანობის ორგანიზება.
|
გაკვეთილის(ან თემატური ერთეული ელემენტები)
|
ლექსიკური ელემენტები ,გრამატიკული კონსტრუქციები, ნაწილაკები სწორად
გამოყენება, სწორად კითხვის დასმა, პასუხის გაცემა.
|
წინარე ცოდნა
|
მოსწავლეებმა იციან კონკრეტული სიტყვები ლექსიკონიდან, აკეთებენ მინი
დიალოგებს ,ფლობენ წერა კითხვის ტექნიკას.
|
შეფასების საგანი და პროცედურები
|
ფასდება გაკვეთილზე აქტიურობა, წაკითხულის გაგება ,ლაპარაკი-დიალოგებში
მონაწილეობა, სხვისი აზრის პატივის ცემა
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
დაფა, ცარცი ,წიგნი, რვეული, კალამი ,პროექტორი
|
გაკვეთილის სხვადასხვა საკლასო მენეჯმენტი
|
- მოტივაცია :ვწერ დაფაზე სიტყვას «ტრანსპორტი» და მოსწავლეებს ვთხოვ მიპასუხონ ცალკეული სიტყვები რაც კავშირში იქნება ტრანსპორთან . სავარაუდოდ დაფაზე მივიღებთ ასოციაციურ ბადეს (3 წ.)
-
სლაიდის გაშვება :პაუზებით და კითხვების დასვა(5 წ.)
-
მინი-ლექცია.
ვუხსნი, როგორ
მოძრაობს ტრანსპორტი -летит - летает в небе, плывёт -
плавает в реке , идё
т-
едет по дороге -ვატარებ შესაბამის ლექციას თემაზე .(5 წ.)
-მოსწავლეები ინდივიდუალურად კითხულობენ ლექს ტრანსპორტზე, დაფაზე ვწერთ
მათთვის უცხო სიტყვებს , ასრულებენ რვეულში მოცემულ სავარჯიშოს.( 10 წ.)
-წყვილში ასრულებენ დიალოგს
(7 წ.)
-დიალოგების გათამაშება მოსწავლეების სურვილის მიხედვით.(7 წ.)
-რუბრიკების შევსება (5 წ.)
- შეფასება :ქულა ,კომენტარი.
საშინაო დავალება : ლექსი ზეპირად.(3 წ.)
|
დიფერენცირებული სწავლება
|
არ მყავს სსმმ მოსწავლე
|
Tuesday, 28 June 2016
გაკვეთილის გეგმა
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment