Tuesday, 28 June 2016

გაკვეთილის გეგმა

გაკვეთილის თემა
ტრანსპორტის სახეობა
სწავლების  საფეხური
V კლასი
მოსწავლეთა პროფილი
18 მოსწავლე
დრო/ ხანგრძლივობა
45 წუთი
გაკვეთილის მნიშვნელობა/აქტუალობა
ტრანსპორტის ლექსიკის ცოდნა , ცხოვრებისეულ სიტუაციაში ნასწავლის გამოყენება.
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები
 ეს გაკვეთილი დაეხმარება მოსწავლეებს ენის შესწავლაში, ახალი ცოდნის მიღებაში, მიიღებენ ინფორმაციას ტრანსპორტის შესახებ, ისწავლიან გრამატიკული კონსტრუქციები ზმნა არსებით სახელებთან-летит в небе, плывёт в реке, едет- идёт по дороге. გაამდიდრებს ლექსიკურ მარაგს.

უცხ..I.3. მოსწავლეს შეუძლია მოსმენილი ილუსტრირებული აღწერითი/ნარატიული ხასიათის ტექსტების გაგება.
უცხ.დ.I.4. მოსწავლეს შეუძლია შინაარსის გასაგებად სათანადო სტრატეგიების გამოყენება.
უცხ.დ.I.6. მოსწავლეს შეუძლია სიტყვების, წინადადებების გაშიფრება-წაკითხვა.
უცხ.დ.I.12. მოსწავლეს შეუძლია სასწავლო საქმიანობის ორგანიზება.
გაკვეთილის(ან თემატური ერთეული ელემენტები)
ლექსიკური ელემენტები ,გრამატიკული კონსტრუქციები, ნაწილაკები სწორად გამოყენება, სწორად კითხვის დასმა, პასუხის გაცემა.
წინარე ცოდნა
მოსწავლეებმა იციან კონკრეტული სიტყვები ლექსიკონიდან, აკეთებენ მინი დიალოგებს ,ფლობენ წერა კითხვის ტექნიკას.
შეფასების საგანი და პროცედურები
ფასდება გაკვეთილზე აქტიურობა, წაკითხულის გაგება ,ლაპარაკი-დიალოგებში მონაწილეობა, სხვისი აზრის პატივის ცემა
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
დაფა, ცარცი ,წიგნი, რვეული, კალამი  ,პროექტორი
გაკვეთილის სხვადასხვა საკლასო მენეჯმენტი
- მოტივაცია :ვწერ დაფაზე სიტყვას «ტრანსპორტი» და მოსწავლეებს ვთხოვ მიპასუხონ ცალკეული სიტყვები რაც კავშირში იქნება ტრანსპორთან . სავარაუდოდ დაფაზე მივიღებთ ასოციაციურ ბადეს (3 წ.) 
-  სლაიდის გაშვება :პაუზებით და კითხვების დასვა(5 წ.)
- მინი-ლექცია. ვუხსნი, როგორ მოძრაობს ტრანსპორტი -летит - летает в небе,  плывёт -  плавает в реке , идё т-  едет по дороге -ვატარებ შესაბამის ლექციას თემაზე .(5 წ.)  
-მოსწავლეები ინდივიდუალურად კითხულობენ ლექს ტრანსპორტზე, დაფაზე ვწერთ მათთვის უცხო სიტყვებს , ასრულებენ რვეულში მოცემულ სავარჯიშოს.( 10 წ.)
-წყვილში ასრულებენ დიალოგს  (7 წ.)
-დიალოგების გათამაშება მოსწავლეების სურვილის მიხედვით.(7 წ.)
-რუბრიკების შევსება (5 წ.)
- შეფასება :ქულა ,კომენტარი.
საშინაო დავალება : ლექსი ზეპირად.(3 წ.)




დიფერენცირებული სწავლება
არ მყავს სსმმ მოსწავლე

No comments:

Post a Comment